Obowiązki Klienta

Do obowiązków leżących po stronie Klienta należy:

  1. Wskazanie lokalizacji pomieszczenia węzła cieplnego – na etapie opracowywania dokumentacji technicznej.
  2. Upoważnienie Veolii Energia Warszawa do występowania o pozyskanie pozwolenia na budowę w imieniu Klienta.
  3. W przypadku koniecznym zaleca się także wymianę okien w pomieszczeniu węzła cieplnego na okna wykonane z PCV wraz z siatką zabezpieczającą oraz kratą stałą.
  4. Zakup i podłączenie w powrotny rozdzielacz naczynia ciśnieniowego (wzbiorczego) wraz z osprzętem, zawór bezpieczeństwa i manometr, chodzi tu o zabezpieczenie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania z uwagi na zmianę sposobu jej zasilania. Dotychczas takie urządzenia były zamontowane w węźle grupowym. Urządzenie jest dobrane w opracowanej przez nas dokumentacji technicznej węzła cieplnego. Dane techniczne do jego zakupu przekażemy Państwu podczas Komisji wprowadzenia Wykonawcy na budowę węzła cieplnego. 

Ważne: Naczynie ciśnieniowe (wzbiorcze) należy zgłosić do Urzędu Nadzoru Technicznego właściwego dla danej dzielnicy. Dokument ten należy nam przedstawić na dzień przełączenia zasilania w ciepło z nowego indywidualnego węzła cieplnego (warunek przełączenia).

  1. Podłączenie istniejącej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania do rozdzielaczy w nowym węźle cieplnym wraz z armaturą odcinającą, termometrami i manometrami – na etapie realizacji.

Podłączenie istniejącej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w budynku do nowego indywidualnego węzła cieplnego nie powoduje konieczności wykonywania jej remontu lub wymiany.

Uporządkowanie instalacji

Prosimy o uporządkowanie / usunięcie następujących instalacji znajdujących się w pomieszczeniu przeznaczonym na indywidualny węzeł cieplny:

  1. Usunięcie grzejników.
  2. Wprowadzenie kabli elektrycznych w odpowiednie obudowy.
  3. Wprowadzenie kabli telewizyjnych w odpowiednie obudowy.
  4. Usunięcie sieci gazowej lub połączeń gwintowanych na sieci gazowej oraz kurków gazowych z zamianą   na zawory kulowe spawane.
  5. Osłonięcie instalacji wodociągowej i wodno – kanalizacyjnej materiałem ochronnym zabezpieczającym rury przed roszeniem się wody.

 

Prosimy o sprawdzenie czy w tzw. „elektrycznej tablicy administracyjnej” w budynku znajduje się wolne miejsce, do którego będzie mozna podłączyć instalację elektryczną nowego węzła cieplnego wraz z zabezpieczeniami.

Aktualizacja dokumentów (umowa, zlecenia)

W celu aktualizacji dokumentów (umowa, zlecenia) związanych z wybudowaniem węzła indywidualnego w Państwa budynku prosimy o kontakt z Biurem Sprzedaży Veolia Energia Warszawa pod numerem telefonu 22 658 58 58, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15 – 15.15.

Ważna informacja:

Indywidualny węzeł cieplny, budowany w ramach Projektu tylko w zakresie modułu centralnego ogrzewania dla potrzeb instalacji wewnętrznej budynku, zaprojektowany został jako dwufunkcyjny, z możliwością podgrzewu ciepłej wody. Pozwala to na doposażenie budynku w instalację wewnętrzną ciepłej wody. 

Zamontowanie modułu ciepłej wody nie jest objęte projektem likwidacji węzłów grupowych. Jego wybudowanie będzie możliwe po podpisaniu umowy między Odbiorcą a Veolią Energia Warszawa S.A. Będzie ona określać m.in. zasady finansowania tego zakresu robót.

W przypadku woli doposażenia proszę o możliwie szybkie wystąpienie z wnioskiem zgodnie z pkt.1

 Kroki związane z doposażeniem:

  1. Odbiorca musi wystąpić do Działu Technicznego: Warszawa 02-591, ul. Stefana Batorego 2, z Wnioskiem o wydanie warunków zmiany mocy dla istniejącego obiektu – złożenie wniosku drogą elektroniczną na adres : veoliawarszawa@veolia.com  (link do wniosku: https://energiadlawarszawy.pl/wp-content/themes/veolia_waw/wzory/veolia2/index.html)
  2. Dział Techniczny Veolii Energii Warszawaw wydanych warunkach określa ilość dodatkowego przydziału ciepła.
  3. Odbiorca przesyła do Veolia wszystkie dokumenty niezbędne celem przygotowania i zawarcia umowy doposażeniowej  (drogą elektroniczną na adres: veoliawarszawa@veolia.comtj.:
  • jeden egzemplarz projektu technicznego doposażenia budynku w instalację wewnętrzną centralnej c.w. (wskazana wersja elektroniczna);
  • NIP, REGON, KRS (w przypadku spółek lub Spółdzielni Mieszkaniowych);
  • w przypadku Wspólnoty Mieszkaniowej:
    • ważna Uchwała Wspólnoty w sprawie zarządu nieruchomością wspólną – określająca reprezentację Wspólnoty;
    • ważna Uchwała Wspólnoty dotycząca decyzji w zakresie objętym umową (odpłatne doposażenie budynku w instalację centralnej ciepłej wody).
  1. Biuro Rozwoju Rynku Veolii Energii Warszawa przesyła do Odbiorcy projekt umowy doposażeniowej wraz z podaniem kosztów doposażenia związanym z wykonaniem modułu c.w. 
  2. Zawarcie umowy doposażeniowej.
  3. Realizacja prac przez Odbiorcę (budowa instalacji wewnętrznej c.w.) oraz Veolia (budowa modułu c.w.).
  4. Odbiorca składa w Biurze Obsługi Klienta Veolii Energii Warszawa S.A. ul. Stefana Batorego 2, 02-591 Warszawa Zlecenie na dostawę ciepła lub zawiera nową umowę kompleksową dostarczania ciepła w przypadku, gdy taka nie była podpisana.
  5. Veolia Odbiorca podpisują protokół z regulacji węzła i uruchomienia dostawy ciepła na uzyskanie ciepłej wody.
  6. Odbiorca wniosi opłatę za doposażenie na podstawie wystawionej przez Veolia faktury VAT.

Czynności po stronie Odbiorcy:

  • opracowanie projektu instalacji centralnej c.w. w budynku;
  • wykonanie wewnętrznej instalacji centralnej c.w. zasilającej budynek.

W przypadku Państwa zainteresowania doposażeniem węzła w moduł ciepłej wody użytkowej prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszymi przedstawicielami. 

Informacji w sprawie doposażenia węzła w moduł ciepłej wody użytkowej udzielają:

          lub e-mail: vew.konkurencyjnosc@veolia.com

Dokumenty konieczne do zawarcia umowy na doposażenie węzła c.o. w moduł ciepłej wody użytkowej dla różnych podmiotów pobierz

Wniosek na zmianę mocy zamówionej  pobierz

Zamówienie mocy cieplnej pobierz

 

Sieci Warszawy 4